top of page

Biežāk uzdotie jautājumi

  • Cik maksā mājas lapas izstrāde?
    Cena tiek noteikta, balstoties uz vairākiem faktoriem, piemēram: Mājas lapas sarežģītību (vai tas ir vienkāršs informatīvs projekts vai e-komercijas platforma). Lapas apjomu (lapu un sadaļu skaitu). Dizaina un funkcionalitātes prasībām (vai nepieciešamas īpašas integrācijas vai animācijas). Lai noteiktu precīzu cenu, mēs vienmēr sākam ar bezmaksas konsultāciju, kur izvērtējam jūsu vajadzības un piedāvājam piemērotāko risinājumu.
  • Kādas ir iespējas pielāgot mājas lapas dizainu?
    Mūsu piedāvātie risinājumi ir pilnībā pielāgojami jūsu vajadzībām un zīmolam. Jūs varat izvēlēties: Krāsas, fontus un vispārējo dizaina stilu. Funkcionalitāti, piemēram, kontaktu formas, galerijas vai e-komercijas moduļus. Papildus funkcijas, piemēram, daudzvalodu atbalstu vai īpašus animāciju efektus.
  • Cik ilgi aizņem mājas lapas izstrāde?
    Mājas lapas izstrādes laiks ir atkarīgs no projekta sarežģītības: Vienkārša informatīva lapa var aizņemt 1–4 nedēļas. Sarežģītāki projekti, piemēram, e-komercijas risinājumi vai pielāgoti dizaini, var aizņemt 6–12 nedēļas. Laiks tiek precizēts pēc konsultācijas un projekta plāna izveides.
  • Vai es varēšu pats rediģēt mājas lapu pēc tās izveides?
    Jā, mūsu mājas lapas tiek veidotas uz lietotājam draudzīgām platformām, kas ļauj viegli rediģēt tekstu, attēlus un pievienot jaunas sadaļas bez programmēšanas prasmēm. Mēs arī nodrošinām īsu apmācību, lai jūs varētu pārvaldīt savu mājas lapu.
  • Vai es varu izvēlēties mājas lapas dizainu no iepriekš sagatavotiem šabloniem?
    Jā, mēs piedāvājam iespēju izvēlēties no iepriekš sagatavotiem šabloniem, kas ir pielāgojami jūsu vajadzībām. Tomēr, ja vēlaties unikālu risinājumu, mēs piedāvājam pilnībā pielāgotus dizainus.
  • Kā es varu būt pārliecināts, ka mājas lapa būs redzama Google meklējumos?
    Mēs izveidojam mājas lapas, kas ir optimizētas meklētājprogrammām (SEO). Tas ietver pareizu strukturēšanu, metatagu izveidi un ātruma optimizāciju. Ja nepieciešams, mēs varam piedāvāt arī papildus SEO stratēģijas izveidi.
  • Kādi ir galvenie ieguvumi no mājas lapas uzturēšanas pakalpojuma?
    Regulāra uzturēšana nodrošina: Regulāru satura papildināšanu Funkcionalitātes atjauninājumus un uzlabojumus. Nepārtrauktu darbību un tehniskā atbalsta pieejamību.
  • Vai iespējams iegūt bezmaksas konsultāciju?
    Jā, mēs piedāvājam bezmaksas konsultāciju, kuras laikā analizējam jūsu vajadzības un piedāvājam risinājumus, kas atbilst jūsu mērķiem. Sazinieties ar mums, lai rezervētu tikšanos vai zvanu!
  • Kā satura veidošana palīdz sasniegt vairāk klientu?
    Kvalitatīvs saturs piesaista uzmanību, veicina uzticamību un mudina klientus uz darbību. Labs saturs: Palīdz palielināt jūsu zīmola redzamību sociālajos tīklos un meklētājprogrammās. Stiprina saikni ar esošajiem klientiem, piedāvājot vērtību. Veicina jaunus kontaktus, izmantojot informāciju un vērtīgus padomus.
  • Vai varu izmantot vienu un to pašu saturu visos sociālajos tīklos?
    Lai gan pamatideju var izmantot vairākās platformās, katra platforma prasa pielāgojumus: Instagram koncentrējas uz vizuāliem materiāliem (attēli un video). Facebook ir piemērots garākām ziņām un kopienas iesaistei. LinkedIn labāk darbojas profesionāli un informatīvi raksti. Mēs palīdzam jums pielāgot saturu, lai tas būtu efektīvs katrā platformā.
  • Vai piedāvājat arī sociālo tīklu profilu izveidi?
    Jā, mēs izveidojam un pielāgojam profesionālus sociālo tīklu profilus, lai tie atspoguļotu jūsu zīmola vērtības un piesaistītu klientus. Tas ietver profila attēlus, banerus, biogrāfijas un pirmās ziņas.
  • Kādas ir satura izveides cenas?
    Cenas ir atkarīgas no satura apjoma, sarežģītības un platformām, kur tas tiks publicēts. Piemēram: Atsevišķs posts var maksāt sākot no 120 Eur. Pilnas mēneša satura stratēģijas izstrāde un īstenošana – no 1440 Eur. Lai saņemtu precīzu piedāvājumu, mēs iesakām sākt ar bezmaksas konsultāciju.
  • Vai veidojat reklāmas tekstus un vizuālos materiālus?
    Jā, mēs palīdzam radīt gan efektīvus reklāmas tekstus, gan piesaistošus vizuālos materiālus. Tas ietver: Tekstus, kas mudina uz rīcību un ir atbilstoši jūsu mērķauditorijai. Dizainus un attēlus, kas izceļas un piesaista uzmanību.
  • Kādu saturu vajadzētu publicēt, lai piesaistītu klientus?
    Vislabāk darbojas: Klientu atsauksmes vai veiksmes stāsti. Padomi vai informācija, kas palīdz risināt klientu problēmas. Akcijas, piedāvājumi vai konkursi, kas motivē iesaistīties. Izglītojoši raksti vai video, kas demonstrē jūsu pieredzi un zināšanas.
Piesakies bezmaksas konsultācijai | Digitālais Dizains

Piesakies bezmaksas konsultācijai!

bottom of page